ראה"מ לשעבר נתניהו: "טעות חמורה לעדכן את ארה"ב מראש על פעולות באיראן"

אבי רבינא 1 Comment on ראה"מ לשעבר נתניהו: "טעות חמורה לעדכן את ארה"ב מראש על פעולות באיראן"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תקף את הממשלה לנוכח הדיווח ב'ניו יורק טיימס' כי ישראל מעדכנת את ארה"ב ביחס לפעולותיה ותוכניותיה מול איראן, "הזמנה לסיכול של כל פעילות משמעותית". ראש הממשלה תקף את סידור הג'ובים למקורבי השרים, "לגדעון סער יש יותר ג׳ובים ממנדטים"

בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בנאומו בפתח ישיבת סיעת הליכוד, תקף את ממשלת הג'ובים לאחר שבירת כל שיאי סידורי העבודה למקורביהם, "יש לנו הרבה ביקורת על הממשלה הזאת שמפקירה את העצמאיים והעסקים בניגוד אלינו. הממשלה הזאת דואגת רק לעצמה, לג׳ובים. לפיד לגיסתו בקק״ל, תמר זנדברג לג׳וב לבן זוגה, לגדעון סער יש יותר ג׳ובים ממנדטים. זאת לא ממשלה זאת חברה השמה" תקף נתניהו.

ראש הממשלה לשעבר שמתריע כל העת מפני סכנת הקיום מאיראן אמר, "כל זה מתגמד מול המחדל הענק שלהם, מול הדבר החשוב ביותר שיקבע את גורלנו, וזה הגרעין האיראני. ראיתי את הדיווח של הניו יורק טיימס לפיו ישראל מעדכנת את ארה"ב ביחס לפעולותיה ותוכניותיה מול איראן. אם זה נכון – זאת טעות חמורה" הזהיר נתניהו.

נתניהו פרס על השולחן את ההבדלים הקשים בין ישראל לארה"ב ואמר, "זה לא סוד שהממשלה הנוכחי מתנגד לתקיפה נגד איראן. לכן ההתחייבות של בנט ולפיד לעדכן מראש את הממשל האמריקני והמדיניות שלו ל"אין הפתעות" היא למעשה הזמנה לסיכול של כל פעילות משמעותית שיכולה לעצור את תוכנית הגרעין" הסביר נתניהו את הסכנה בהסכם.

נתניהו הוסיף, "ואם הידיעה שהתפרסמה היום, שארה״ב שללה אספקת 2 מטוסי תדלוק שהזמנו, זאת עוד הוכחה נוספת לכך".

נתניהו הבהיר כי מול איראן "המדיניות שלנו הייתה ותישאר אחרת. עם או בלי הסכם, עם או בלי הסכמת ארה"ב, אנחנו נעשה כל מה שצריך למנוע מאיראן נשק גרעיני".

ראש הממשלה לשעבר התייחס לקמפיין המתוזמן של בנט וחבריו לממשלה להראות לציבור כי כביכול עד עתה לא נעשו מהלכים משמעותיים מול איראן, "בשבועות האחרונים אנו עדים לניסיונות של הממשלה לבטל את מה שעשינו יחד כדי לבלום את איראן ולסכל את תוכנית הגרעין שלה. הכנו תוכניות, הבאנו תקציבים. חבריי יודעים את זה, מי שהיו בקבינט".

נתניהו הוסיף, "הבאנו תקציבים אדירים לצורך הזה מול התנגדות לא מבוטלת של גורמים חשובים בממסד הביטחוני. בכל השנים היו תוכניות, היו תקציבים, והבאנו עוד תוספות תקציביות בשנתיים האחרונות".

נתניהו ציין, "אנחנו היינו אלה שהבאנו את זה. הגדרתי את היעד האיראני כראשון במעלה בתפיסת הביטחון שלנו. עשיתי את זה גם בפורומים עם צה״ל ושאר גורמי הביטחון. לכן אני מקווה שהתדרוכים הללו שאני שומע לאחרונה לא נועדו להכשיר את דעת הקהל לאוזלת היד של הממשלה לעשות כל מה שצריך כדי להגן על ישראל בפני האיום האיראני. אנחנו עשינו ובעזרת השם אנחנו גם נעשה אחרת".



1 תגובות

מיין תגובות